Nocturne : Γιατί γαμώ την τρέλλλα μου μέσα

March 16, 2008 at 10:59 pm (ποκους, χοκους, opus, valse en mineur)

Δις

Επανάληψις

Πάμε πάλι

Όλοι μαζί

Αριστούργημα

Σχόλιον: Συνέβη ένα διευκρινιστικό εδιτ προς τέρψιν των απαιτητικών αναγνωστών μας απλώς συνέβη σύντροφοι όχι τόση φωτιά έχουμε και παρασιτικά αναρριχώμενα δάχτυλα να θρέψουμε έχουμε και συγχρονισμένες κροταφιαίες βυθίσεις μας καθηλώνουν καθημερινές προγραμματισμένες διακοπές ύπαρξης και χρόνια αφιερωμένα σε καπνογόνα και ματαιότητες μας τελείωσαν τα χαρτόσημα οι φάκελοι έχουν καλύψει το χαλί το χαλί έχει καλύψει τον ορίζοντα έναν πυροσβεστήρα ένα σιρόπι έναν αριθμό πρωτοκόλλου μισό κυάλι ένα τρίτο φθίνουσας ανάσας ένα πενταετές πλάνο επιληψίας ένα σχέδιο απόδρασης σε κύμα σκιερό και παφλάζον ένα αντιστικτικό προς

8 Comments

  1. Phevos said,

    το δις είναι πατέρας της επανάληψης.

  2. τομ τομορροου said,

    whoopjamboreehoo!!!!

  3. dustuxima said,

    Το τρις τι ειναι?

  4. τομ τομορροου said,

    Εμμονη σας απο αλλο comment.
    Κι όμως είναι τέσσερις
    clap clap clap

  5. dustuxima said,

    ταυτοχρονισμος
    γαμω την τρελλλα μου μεσα
    τρεις ειναι τελος

  6. τομ τομορροου said,

    θα προτεινα να γιορτασουμε τον ταυτοχρονισνομπ ,αν εχετε τελειωσει προς το παρον με την τρελλλα σας, με “καταληψη” της πιο κοντινης ταρατσας για αμοιβαια εκουσια εισπνοη comment.

  7. x-ray said,

    α, this?

  8. τομ τομοροοου said,

    Nocturnal Stumblebutt (δε αλτιμεϊτ νταρκ βερσιον)

    Well it’s 3am, and so I creep
    Around the house ’cause you’re asleep
    I can’t sleep, I gotta smoke
    I think I left some in my coat
    No they’re not there, but there’s a chance
    I left some in a packet in my pants

    Bumped into the table, just below the belt
    If you were a man baby you’d know how that felt
    Just one thing I don’t want to do
    And that one thing is to wake up you
    My hands are shaking, my brow it is damp
    Bumped into the chair, knocked over the lamp

    Sure I know where some cigarettes are
    But it’s too cold outside to go to the car
    I know this habit of mine, it’s gotta be fed

    I’m gonna get down I’m gonna scrounge around under the bed
    Under the bed, down on the floor

    Eureka! I’m in luck

    I found some matches and a crumpled butt
    And just to show I love you
    I’m not gonna look for an ashtray baby, I’m gonna use your shoe!

Leave a Reply

